Gabriel Popa: „Laura Bretan – sancționată, marginalizată și discriminată pentru convingerile ei”
de Gabriel Popa, Facebook
„Dacă mai avem vreun dubiu despre motivul pentru care Laura Bretan – interpreta care a câștigat votul publicului, în finala Eurovision de la București – a fost sancționată, marginalizată și DISCRIMINATĂ de votul „juriului internațional”; juriu ales, chipurile, pentru a elimina suspiciuni de „corupție” sau „măsluire” a votului:
Vice ne spune, clar, că Eurovision este o competiție a „comunității LGBTQ”; și că la finala de la București era obligatoriu să piardă „homofobii”:
„În vest, Eurovision este o competiție cu mulți participanți din comunitatea LGBT. Aerul flamboaiant, culorile, spectatorii care călătoresc oriunde e competiția sunt în bună măsură gay și ar fi fost jalnic pentru România să o trimită în asemenea mediu pe adolescenta homofobă. Ce avea Laura Bretan de transmis prin limbajul universal al muzicii, ca homosexualii să se întoarcă pe calea cea dreaptă a creștinătății? Nu mai spun că, în contextul activismului ei, și titlul melodiei ei („Dear Father”) poate căpăta valențe bizare.” (vedeți link-ul în comentarii)
Oficiosul corectitudinii politice de la noi, Ziare.com, scria, înainte de finala de la București: „Laura Bretan, micuța care câștigă un show de talente de la noi, are o melodie demnă de Festivalul Amara. Am înțeles că are voce și poate ține note ridicate, dar de ce ar vrea cineva, oricine, să asculte așa ceva mai mult de o dată?” (vedeți link-ul în comentarii)
Iar activistul LGBTQ Eric Kruger afirmă în mod explicit că Laura Bretan a fost descalificată la intervenția a doi activiști homosexualiști din Marea Britanie – William Lee Adams și Deban. Eric Kruger mai afirmă că Laura Bretan era favorita clară a publicului român și se afla în „top 3” în toate juriile internaționale; altfel spus, ar fi avut o șansă certă să câștige Eurovizionul. Motivul pentru care Laura Bretan a fost sancționată este acela că tânăra este „homofobă” – deoarece a susținut, în luna octombrie a anului trecut, căsătoria între un bărbat și o femeie. (vedeți link-ul către postarea lui Kruger în comentarii)
Așadar, Laura ar fi avut O ȘANSĂ REALĂ să câștige finala internațională a Eurovision și era favorita publicului și a juriilor internaționale. Dar și valoarea, și vocea, și talentul nu contează. TVR a avut grijă ca votul publicului să valoreze doar 15%, și să aducă un juriu internațional controlat de activiști LGBTQ. Melodia Laurei trebuia înfierată drept „retrogradă și depășită” (trimitea la valorile familiei?); iar Laura trebuia calificată drept „homofobă” și sancționată, marginalizată, DISCRIMINATĂ de noii bolșevici deoarece a îndrăznit să susțină căsătoria între un bărbat și o femeie. Așa cum, în anii 50, toți cei care îndrăzneau să susțină proprietatea privată și libertatea și demnitatea individului erau sancționați, marginalizați de vechii bolșevici; și etichetați drept „burghezi”, „reacționari”, „retrograzi”, „bandiți”.
Iar toată această înscenare penibilă (cu juriul internațional „imparțial”) a fost plătită de TVR DIN BANI PUBLICI. Doar participarea la finala internațională va costa 100.000 de euro – plătiți DIN BANI PUBLICI. În plus, fiecare eveniment, fiecare semifinală Eurovision a costat – de exemplu, semifinala de la Arad a costat 300.000 de lei, plătiți din bugetul CMCA. Adică tot din BANII PUBLICI. (vedeți link-ul în comentarii) În ceea ce privește banii pentru juriul internațional homofil – și acest juriu a fost plătit din bani poisibili publici, însă nu există o transparență; nu știm cu cât au fost plătiți acest jurați ca să o marginalizeze, sancționeze și DISCRIMINEZE pe Laura Bretan.
Ceea ce se întâmplă pare ireal. Morala? Niște activiști homosexualiști au sancționat, marginalizat și DISCRIMINAT o copilă talentată, pentru convingerile ei. Activiști aduși în juriu de Televiziunea Națională, pe care o costă sute de mii de euro participarea la acest concurs. Competiție denumită chiar de Vice „un concurs în mare măsură LGBTQ”. ”