Publicații importante din America refuză publicarea unei reclame pro-viață: "Prea controversată!"
O organizație națională pro-viață este revoltată după ce trei ziare importante din America au respins publicarea unei reclame pro-viață ca fiind „prea controversată.”
Chicago Tribune, USA Today și LA Times au refuzat publicarea reclamei creată de Heroic Media.
Anunțul prezintă o mână ce ține un copil nenăscut, în vâstă de 20-24 săptămâni, alături de mesajul: „Acest copil nu are voce, de aceea el depinde de a ta. Vorbește!”
Directorul executiv al Heroic Media, Joe Young, a spus că a fost șocat și înfuriat de faptul că mass-media este dispusă să vorbească despre problema avorturilor, dar refuză să arate realitatea vieții la 20 de săptămâni.
„Sunt îngrijorat, căci aceste ziare ar putea publica articol după articol promovând faptul că avortul este un act fără victime și fără consecințe „, a spus Young. „Realitatea însă rămâne: copiii, indivizi unici ce niciodată nu vor putea fi duplicați, sunt uciși în cel mai violent mod imaginabil, iar ei simt durerea chinuitoare a acelei morți.”
Problema ziarelor este legată de imaginea copilului.
„Se pare că este bine să vorbim despre problema avorturilor în general, dar atunci când este atașată și o imagine acestei discuții, atunci ea devine controversată”, a spus Young.
Săptămâna trecută, după ce Casa Albă a trecut Legea pentru protejarea copiilor nenăscuți ce pot simți durerea, Heroic Media a dat o declarație prin care solicită comunităților pro-viață să-și contacteze senatorii, încurandu-i să ia în considerare și să sprijine legea.
„Americanii merită să știe adevărul despre copiii condamnați să moară fără nici o vină, având astfel șansa de a salva pe unii dintre ei prin intermediul acestei legislații”, a spus Young.
Legea pentru protejarea copiilor nenăscuți ce pot simți durerea împiedică efectuarea unui avort la sau după 20 de săptămâni de viață, bazându-se pe dovezi medicale științifice care demonstrează că bebelușii nenăscuți pot simți durerea. Datele științifice arată că, la opt săptămâni după fertilizare, copilul nenăscut reacționeaza la atingere, iar la 20 de săptămâni, copilul nenăscut răspunde la durere.
Ulterior, organizația non-profit a retrimis anunțul cu o altă imagine, de data aceasta cu un copil de 20 de săptămâni, aflat în uter.
Chicago Tribune a fost de acord să publice anunțul, atâta timp cât Heroic Media indică faptul că aceasta este o reclamă.
„Speranța noastră este ca publicul american să înceapă să dezbată această problemă având, atât mama, cât șicopilul în minte”, a spus Young.
Heroic Media este o organizatie non-profit a carei misiune este aceea de a educa publicul, în general, și a ajunge la femeile care se confruntă cu sarcini neplanificate, folosind toate mijloacele media:reclame de televiziune, internet și panouri publicitare.