Uncategorized

Creatorii noii identități vizuale a Marșului pentru viață 2022: Ne dorim să creăm un nou trend, salvarea unei vieți să fie cool

de Redacția Stiripentruviata.ro

Cea de a XII-a ediție a Marșului pentru viață România și Republica Moldova beneficiază de o nouă identitate vizuală. Creatorii sunt Călin Juravle și echipa Wincero.

Sloganul Wincero este Stop Limits. No limit, astfel încât nu au stabilit o limită de timp sau resurse în slujba vieții. Tinerii au creat și creează zilnic identitatea vizuală pentru numeroasele materiale de care este nevoie la Marșul pentru viață atât în mod fizic, cât și în mediul online. Ei explică:

„Marșul pentru viață’’ reprezintă o comunitate care își declară iubirea și dorința de a lupta pentru fiecare inimă, pentru fiecare viață în parte. Prin noua identitate vizuală „Pro viață’’, ne dorim să creăm un nou trend, prin care salvarea unei vieți să fie cool, la modă.

Însărcinată? Suntem alături de tine. Sună acum la 0800.070.013

Tinerii creatori mai afirmă:


Prin noua identitate vizuală a proiectului „Marșul pentru viață’’, cunoscut și ca Mișcarea „Pro Viață’’, am abordat cinci teme esențiale:

1. Viața, reprezentată prin cel mai sugestiv simbol și anume inima. ❤️

2. Ideea de dinamică, de manifest, de protest pașnic cultural și simbolic care susține viața.

3. Fără să judece, aduce în dezbatere publică problemele legate de avort, de consecințele extinse în ceea ce privește întreruperea sarcinilor și arată susținerea față de femeile aflate în criză de sarcină.

4. Viața privită că pe un dar de la Divinitate. Am adus o interpretare nouă cunoscutei expresii: „Te-a adus Barza’’: o interpretare grafică a berzei ca fiind Mâna lui Dumnezeu care binecuvintează și așează o nouă viață în această lume, pentru a se naște și a-și urma destinul.

5. Și una dintre cele mai provocatoare misiuni în construcția identității vizuale a fost să găsim un răspuns la întrebarea:

„Cum putem noi să motivăm alți tineri să participe și mai apoi să susțină mesajul Pro Viață?’’

Ne-am dorit să facem ca acest marș să fie unul cool, care să celebreze viața, care să te facă să empatizezi, să conștientizezi fenomenul dar fără să judeci sau să atribui o etichetă socială/culturală într-un mod eronat.


Câteva din elementele vizuale folosite de echipa Wincero se bazează pe ilustrațiile scriitoarei Veronica Iani, autoare de cărți pentru copii cu tematică pro-viață.

Echipa Wincero explică și soluția grafică aleasă pentru logo:


Prin cea mai importantă componentă din noua identitate vizuală și anume logo-ul proiectului, ne-am dorit să transmitem esența proiectului „Marșul pentru viață’’ sau „Pro Viață’’ și anume:

Această manifestație nu este una religioasă, politică, extremistă sau radicală ci este una care celebrează viața punându-se în slujba ei, protejându-o din prima secundă.

Aducând publicului larg o serie de subiecte tabu, care de cele mai multe ori sunt tratate superficial sau sunt confiscate și împinse, de către diferite grupuri, într-o zona nedorită, pierzând esența și scopul Marșului Pro Viață.

Logo-ul conține două elemente grafice care ajută la identificarea scopului proiectului ca și slogan mutual și anume #Pro Viață.

În logo-ul construit avem ca element grafic central inima, reprezentând viața.

În partea superioară a elementului grafic construit am obținut litera „M’’ care coboară vizual prin unghiurile ce formează inima, obținând și litera „V’’ de la viață.

Al doilea element, cel secundar, este reprezentat de litera „P’’, într-o formă dinamică, care simbolizează de fapt un steag ce flutură, purtând inima la vedere. Acest element are scopul de a întregi și de a dărui acestei identități mesajul principal, ușor de rostit, greu de contestat, prin care să empatizezi cu sensul acestei mișcări: Protejarea vieții.



Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la

stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Invităm cititorii să își exprime opiniile pe subiectele de actualitate scriindu-ne la adresa stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole relaționate

Back to top button