Le-ar păsa oare celor de stânga mai mult de copilașii nenăscuți dacă i-am numi pe aceștia ,,fetuși refugiați”?

de Matt Walsh, The Blaze
Este un lucru absolut frapant faptul că atât de mulți oameni, care se consideră de stânga, au compasiune și înțelegere nelimitată pentru refugiații și imigranții ilegali, dar deloc pentru bebelușii nenăscuți. Mă întreb dacă ar găsi subit o fărâmă de umanitate pentru cei nenăscuți dacă am începe să îi numim ,,refugiați fetali” sau poate ,,imigranți din uter.”
Contrastul este cu atât mai evident cu cât observăm că fiecare argument pe care aceștia îl aduc în favoarea imigrării nestingherite poate fi aplicat cu ușurință și în cazul copilașilor nenăscuți. Poziția lor cu privire la imigranții ilegali și la refugiați este, până la urmă, una morală. Ei recurg aproape în totalitate la moralitate, desființând cu dispreț orice preocupare practică precum securitatea națională sau suveranitatea unui stat. Ei spun că acești oameni – imigranții ilegali și refugiații – sunt ființe umane și de aceea (așa cum este și adevărat) merită să fie tratați cu respect. Ei spun că este responsabilitatea noastră ca cetățeni să ne asumăm orice inconveniență sau povară cauzată de prezența lor (ceea ce nu este neapărat adevărat). Dreptul lor de a pătrunde în țara noastră depășește propriile noastre îngrijorări (acest lucru este în mod cert greșit).
Și totuși aceleași persoane care aduc aceste argumente vor refuza categoric să le aplice atunci când vine vorba despre copii. Ei neagă faptul că părinții au vreo obligație morală față de copiii lor. Ei neagă faptul că orice copil are dreptul să vină pe această lume. Ei susțin că inconveniențele și poverile care vin odată cu copiii sunt mai importante decât dreptul la viață al copilului. Cu alte cuvinte, ei spun că un cetățean american are o responsabilitate mai mare față de un refugiat din Siria sau de un imigrant din Mexic decât față de propriu său copil. Ei sunt de părere că a verifica pe cineva într-un mod mai amănunțit într-un aeroport este o crimă cu mult mai mare decât a decapita pe cineva în uter. Ei susțin că o persoană are dreptul de a traversa în mod ilegal în altă țară dar că nu are dreptul de a intra în această lume conform legilor naturii. Ei plâng atunci când văd trupurile fără suflare ale copiilor de refugiați (o mare tragedie, în mod cert) dar în următoarea clipă ar declara ca sfânt dreptul de a-și omorî proprii copii.
Reacția mea la toate acestea: Cum este posibil?
Vedeți, acest lucru se întâmplă atunci când ești pro-avort. Pierzi ușor capacitatea de a susține în mod coerent un argument moral. Orice argument moral. Deoarece odată ce susții că uciderea unui copil este un lucru moral, ai pierdut cu desăvârșire sensul a ceea ce înseamnă de fapt moralitate. Și da, să nu ne prefacem că devenim deodată înțelepți sau morali atunci când discuția ajunge din nou la refugiați și imigranți ilegali.