avort

Bărbatul – vinovat de avort

Femeia se împlinește prin naștere de prunci, își rodește vocația de izvorâtoare de viață, primește bucuria unică și infinită a izvorului.
De cele mai multe ori, Biserica înfierează acest păcat îngrozitor, această crimă oribilă de a-ți omorî copilul în pântece. Este de fapt o dublă crimă, care privește suprimarea extrem de violentă a vieții pământești din pruncul firav, abia ivit la viață, dar și uciderea premeditată a sufletului lui, care nu are posibilitatea să primească Lumina cea veșnică a Botezului și să adune lumină prin rugăciune și virtuți. Mântuitorul Hristos face o diferență clară între persecutorii pământești, ucigașii acestei lumi și marele persecutor al istoriei, ucigașul nevăzut de suflete, diavolul:

Nu vă temeți de cei ce ucid trupul, și după aceea n-au ce să mai facă. Vă voi arăta însă de cine să vă temeți: Temeți-vă de acela care, după ce a ucis, are putere să arunce în gheena; da, vă zic vouă de acela să vă temeți (Luca 12, 4-5).

Păcatul avortului este așadar o crimă totală, a trupului și a sufletului deopotrivă, pentru care, chiar după ce l-ai spovedit și ai făcut canon, trebuie să plângi până la moarte. 

Femeile, pline de suferința uciderii, vin astfel la Sfânta Taină a Spovedaniei și plângând, mărturisesc păcatul lor. Li se dă canon greu, ani de zile de oprire de la Sfânta Împărtășanie, metanii, post, rugăciune, milostenie, botezarea copiilor orfani sau săraci.

Ceva însă lipsește la modul fundamental. Unii preoți nu iau în considerare faptul că în cele mai multe cazuri un bărbat este autorul moral al crimei. Femeile nu au zămislit singure copilul, el este rodul unei iubiri, legitime sau nu, binecuvântate sau nu. În majoritatea cazurilor, femeile nu ar dori să ucidă rodul iubirii lor. Și aceasta pentru că femeia se împlinește prin naștere de prunci, își rodește vocația de izvorâtoare de viață, primește bucuria unică și infinită a izvorului. Nu toate femeile simt aceasta în mod explicit, însă cele mai multe femei primesc cu bucurie înfiorată vestea nașterii din ele a vieții. Aceasta dacă nu sunt singure, speriate de consecințele sarcinii și ale vieții care se va naște. Ceea ce se întâmplă de obicei, este că bărbatul cu care au conceput copilul le îndeamnă, ori chiar le poruncește, le forțează să ucidă, prin amenințări, motivații stupide, rațiuni fnanciare, de vârstă, de ocupație, de stare civilă etc.

Bărbații schițează dintr-un singur gest paternitatea crimei: scapă de el. În aceste cazuri eufemismele morții sunt năucitoare. Nu spune nimeni: omoară-l, ci fă o întrerupere, ca și cum ai putea întrerupe ceva și să reiei acel ceva după un timp. Alți bărbați la fel de reci în calculul morții spun: știi ce ai de făcut. Nu avem bani, slujbă, casă etc. Femeia este lăsată așadar pradă disperării și dilemelor fundamentale, care o condamnă la ucidere. Unei femei singure, sau care nu are suportul moral și intențional pentru nașterea de prunci, îi este aproape imposibil să nască și să crească un bebeluș. În majoritatea cazurilor, după ce o femeie a fost părăsită psihologic și spiritual de coautorul zămislirii, părinții ei o acuză și o stigmatizează, ceea ce duce la crimă. Puține femei aleg viața copilului lor și implicit viața veșnică în astfel de cazuri.

Vreau să subliniez: canoanele Bisericii ortodoxe față de crima intra-uterină sunt justificate și necesare. O disciplină acerbă a celui păcătos, un canon greu, de pocăință, de plângere, de rugăciune, de post și de milostenie este imperios necesar. Doar atât, că acest canon ar trebui dat și celor care au sfătuit, poruncit, forțat femeia însărcinată să ucidă. Și aceasta printr-o întrebare a bărbaților la Spovedanie, dacă au fost autorii morali ai crimelor soțiilor lor.

Avorturile sunt în majoritatea lor acte de crimă cauzate de iresponsabilitatea unui bărbat de a fi născător de viață și de micimea sa sprituală, în care plăcerea este ruptă prin ucidere de demnitatea nașterii și creșterii de prunci purtători de suflet nemuritor și de chip al lui Dumnezeu, care ne face împreună creatori cu Dumnezeu.

Sursă: Doxologia

*

Pennsylvania man shot at ex for refusing an abortion, police say 




ALLENTOWN, PA, September 13, 2012, (LifeSiteNews.com)  – A 24-year-old man tried to shoot his ex-girlfriend in the face after she refused to get an abortion, according to police in northern Pennsylvania.

Allentown police say 24-year-old Jashua Kinch-Rodriguez had an argument with his ex-girlfriend, Jessenia Rosario, in a car outside her apartment last Friday night. Things became heated when she refused to have an abortion.

Officers say Kinch-Rodriguez began to punch her in the stomach and groin area before slamming the car door on her legs and threatening her life.

Court documents state when she went upstairs to her apartment, her ex-boyfriend got a handgun and shot into the dwelling, narrowly missing her and the four people staying there at the time.


Kinch-Rodriguez faces two felony counts of aggravated assault, as well as other charges.

He is currently being held in the Lehigh County Prison, because he could not produce the $100,000 bail.

Sursă: LifeSiteNews
     




Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la

stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Invităm cititorii să își exprime opiniile pe subiectele de actualitate scriindu-ne la adresa stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole relaționate

Back to top button