Toyota a ales să nu prezinte o mașină în reclama sa, ci un mesaj pro-adopție și pro-viață
de Redacția Stiripentruviata.ro
La Super Bowl, campionatul de fotbal american din SUA, compania Toyota a decis să participe cu o reclamă care nu prezintă o mașină, ci o atitudine.
Videoclipul, realizat de firma de publicitate Saatchi & Saatchi, se intitulează „[Înot] Contra curentului” și prezintă o convorbire între o viitoare mamă adoptivă și funcționara care îi propune să adopte o fetiță născută în Siberia:
„Nu va avea o viață ușoară”, spune funcționara de la oficiul de adopții la telefon.
La celălalt capăt al firului, mama îi strânge mâna soțului ei și răspunde cu vocea tremurând de emoție:
„Poate că nu va fi ușoară. Dar cu siguranță va fi uimitoare. Abia aștept să o văd.”
Sloganul cu care se încheie reclama este:
„Credem că există speranță și putere în fiecare dintre noi.”
Reclama este bazată pe povestea adevărată a înotătoarei paralimpice Jessica Long, care face parte din Echipa Toyota.
Aceasta a fost adoptată din Rusia de un cuplu de americani și a avut picioarele amputate în copilărie, din cauza unei afecțiuni congenitale rare, hemimelie fibulară: s-a născut fără oase în partea de jos a gambelor.
Deși compania a comunicat că vrea să transmită un mesaj de speranță, se pare că a reușit să transmită și un profund mesaj pro-viață: fiecare persoană umană este de neînlocuit, are locul ei rezervat în lume și darul special cu care poate contribui.
Fără cuvinte…. uimitor .