Elevii din trei state americane învață la școală care sunt stadiile de dezvoltare intrauterină a copilului

Camera reprezentanților din statul american Idaho a adoptat recent, cu o majoritate covârșitoare, o lege care obligă școlile publice să integreze informații fundamentate științific despre stadiile de dezvoltare intrauterină a copilului.
Elevii de gimnaziu vor primi aceste informații integrate în orele de anatomie dedicate aparatului reproducător uman, care integrează transversal și noțiuni de contracepție, precum și despre prevenirea bolilor cu transmitere sexuală, oferind astfel o educație cuprinzătoare referitoare la sănătatea reproductivă.
Programe similare de educație transversală au fost implementate și în statele Dakota de Nord și Tennessee, în timp ce numeroase alte state analizează măsuri similare, informează Live Action.
Inițiativa din Idaho a pornit de la o situație cu care s-a confruntat Heather Scott, reprezentantă în Congresul Statului Idaho. În timpul unei audieri în care și-a susținut noul proiect de lege, reprezentanta a relatat că a fost șocată să o audă pe nepoata ei de vârstă școlară spunându-i că modelele de dezvoltare fetală care arată stadiile de dezvoltare a copiilor nenăscuți „nu sunt adevărate”, deoarece la școală li s-a spus că embrionul nu este „nimic mai mult decât o aglomerare de celule”.
„Am realizat că ceea ce se învață în școli se transformă cultura unei țări”, a explicat inițiatoarea proiectului legislativ.