Gillete, clip publicitar impresionant despre legătura dintre tată și fiu
Atunci când publicitarii vor să facă un clip cu suflet, pot! Gillette a produs un clip publicitar impresionant, care redă legătura dintre tată și fiu într-un mod excepțional.
Clipul este cu atât mai important cu cât în spațiul public este promovată din ce în ce mai agresiv eutanasierea voluntară și involuntară a persoanelor vârstnice, pe motiv că nu mai sunt productivi și îngrijirea lor costă mult.
În clip apar fiul Kristian Rex, un bărbat în partea de final a vârstei mijlocii, și tatăl lui, care are în jur de 80 de ani.
Fiul explică necesitatea ca el să îl bărbierească pe tată: acesta a avut un accident vascular cerebral și nu se poate bărbieri singur.
Aducându-și aminte de copilărie, Rex spune că este o onoare să facă lucruri pentru tatăl său pe care tatăl le-a făcut pentru el când era copil.
„Am un profund sentiment de smerenie când îl deplasez, când îi schimb hainele, când îi fac duș, toate acestea din dragoste.”
Sunt unul dintre cei care au această șansă, spune fiul: mulți prieteni de vârsta mea nu mai au pe tații lor cu ei.
Gillette a declarat că deși în ultimii 100 de ani au fost proiectate peste 4.000 de aparate de bărbierit, nici unul nu a fost proiectat cu intenția de a putea bărbieri pe altcineva până acum. Cea pentru care a fost realizat clipul este prima care este special gândită pentru acest scop.
În timp ce intenția companiei Gillette este de a identifica o piață nouă în care să își extindă vânzările, clipul este mult mai valoros decât rolul lui în creșterea cotei de piață și a profitului.
Este un clip pro-viață, un clip care dă un exemplu de cum se pot crea instrumente și instituții care să ajute viața, nu care să o distrugă. Un aparat de bărbierit care a venit în întâmpinarea dragostei fiului.