homosexualitate

Șase argumente împotriva „căsătoriei” între persoane de același sex (II) / Sănătatea în cazul relațiilor homosexuale

gay

Acesta este partea a doua al celui de al doilea articol dintr-o serie de șase articole privitoare la dezbaterea „căsătoriei” între persoane de același sex.

Citește și:

Șase argumente împotriva „căsătoriei” între persoane de același sex (I) / Căsătoria naturală este fundația unei societăți civilizate

Însărcinată? Suntem alături de tine. Sună acum la 0800.070.013

Șase argumente împotriva „căsătoriei” între persoane de același sex (II) / Comportamentul homosexual este inerent distructiv

Sănătatea în cazul relațiilor homosexuale

Comportamentul homosexual este nesănătos – aceasta e ideea de bază. Nu toate comportamentele sexuale sunt avantajoase în mod egal, iar unele dintre acestea pot avea consecințe publice negative. Oameni nevinovați pot suferi și lucrul acesta chiar se întâmplă.

Datorită efectelor devastatoare asupra sănătății ale homosexualității masculine, cele mai multe cercetări privind sănătatea s-au concentrat asupra bărbaților homosexuali. Totuși, cercetarea în privința lesbienelor nu aduce nici aceasta vești bune. Lesbienele experimentează mult mai multe probleme de sănătate decât femeile heterosexuale. Chiar și Asociația Medicală a Homosexualilor și Lesbienelor admite următoarele despre femeile lesbiene:

Sănătatea lesbienelor

Lesbienele au cea mai bogată concentrație de factori de risc pentru cancerul de sân față de orice altă subcategorie de femei din lume.
Ele prezintă factori de risc mai mari pentru cancerul cervical.
Sunt mai supuse riscului obezității.
Folosesc mai mult tutun, alcool și droguri ilicite. (24)

Un studiu efectuat pe mai mult de 1.400 de lesbiene a găsit următoarele:

Lesbienele experimentează rate mai mari de vaginoză bacteriană și hepatită C.
Au de două ori mai mulți parteneri sexuali bărbați decât femeile heterosexuale (doar 7 procente dintre femeile care se identifică drept lesbiene nu au niciodată relații sexuale cu bărbați).
Este de 4,5 ori mai probabil să aibă cincizeci sau mai mulți parteneri sexuali bărbați de-a lungul vieții.
Sunt de trei până la patru ori mai supuse riscului de a avea relații sexuale cu bărbați care prezintă un risc crescut de HIV – homosexuali, bisexuali și utilizatori de droguri intravenoase.
Sunt de șase ori mai supuse riscului de a utiliza droguri intravenoase. (25)

Există și alte studii care confirmă problemele de sănătate ale lesbienelor. (26)

Mulți activiști homosexuali se înfurie când sunt citați acești factori de sănătate. Dar de ce s-ar înfuria cineva asupra realității? Totuși, sunt și activiști homosexuali care recunosc efectele negative asupra sănătății ale acestui stil de viață, dar apoi le folosesc ca motiv de susținere a cauzei lor. Acest argument „conservator” în favoarea căsătoriei între persoane de același sex sugerează că monogamia homosexuală, încurajată de căsătoria homosexualilor și sprijinită de guverne, ar ușura aceste probleme de sănătate. Andrew Sullivan scrie: „O lege care să instituționalizeze căsătoria homosexualilor ar consolida întru totul o tendință socială sănătoasă. Datorită cazurilor de SIDA, s-ar califica și ca o măsură publică de prevenție a sănătății.” (27)

Din păcate, problemele de sănătate și durata de viață nu s-ar îmbunătăți semnificativ în așa-zisele relații homosexuale „angajate”. De ce nu?

Sănătatea homosexualilor – Motive pentru sănătatea homosexualilor

Există cel puțin patru motive. Mai întâi, monogamia nu este principala chestiune, ci comportamentul homosexual. Actele homosexuale sunt nesănătoase prin ele însele, nu doar relațiile homosexuale cu parteneri multipli. Iar acest lucru este în mod deosebit adevărat în privința homosexualității masculine. Chiar crede cineva că este natural actul sexual homosexual? Rectul este o stradă cu un singur sens. Este asemenea unei canalizări. A fost proiectat în acest fel. A eticheta abuzarea de acest organ drept un act de „iubire” nu va schimba acest fapt.

Răspunsul homosexual standard la acesta este: „este natural pentru mine, deoarece îmi doresc asta”. În acest articol, nu ne referim la „natural” în sensul dorinței, ci „natural” în sensul felului în care a fost conceput un lucru. Ființele umane au tot felul de dorințe „naturale” de a face lucruri care sunt fizic distructive (de ex. fumatul, consumul de alcool, violența etc.) și adeseori toate acestea ne fac să ne simțim bine. Dar nu putem scuza aceste comportamente doar pentru că vin „natural”, la îndemână. Corpul omenesc nu a fost conceput pentru raporturi sexuale anale. Un astfel de act sexual violează proiectarea naturală a corpului iar a avea o dorință de acest gen nu schimbă faptul că este nenatural și distructiv fizic.

În al doilea rând, cuplurile de homosexuali tind să practice sexul anal sau anal-oral mai mult decât aceia care nu au un partener stabil. Tot ei se lipsesc de practici sexuale mai sigure pentru că sunt „îndrăgostiți”. (28) Cu alte cuvinte, homosexualii care formează un cuplu tind să se angajeze în contacte sexuale mai riscante decât cei fără partener stabil. Deci, în timp ce bărbații căsătoriți își îmbunătățesc sănătatea și durata de viață fiind credincioși soțiilor lor, nu există un beneficiu comparabil în cazul cuplurilor de homosexuali.

În al treilea rând, pe măsură ce numărul cazurilor de SIDA scade printre heterosexuali, este în creștere printre homosexuali. (29)

Și, în final, chiar dacă monogamia ar putea reduce din problemele de sănătate, monogamia este excepția, nu regula printre homosexuali. Numărul mediu de parteneri sexuali în decursul vieții pentru heterosexuali este patru, pe când pentru homosexuali este cincizeci. Vastul studiu „Sexul în America” publicat de Universitatea din Chicago a găsit că monogamia este de 83 de procente printre heterosexuali, dar mai puțin de 2 procente pentru homosexuali. (30) O altă cercetare a avut rezultate mai moderate, dar tot a avut un rezultat asupra infidelității de 62 de procente la cuplurile de homosexuali. Aceasta a făcut ca cercetătorii de la „Journal of Family Psichology” să scrie: „Practica non-monogamiei sexuale printre unele cupluri de homosexuali este o variabilă care diferențiază cuplurile de homosexuali de cele heterosexuale”. 31

De ce este monogamia mult mai comună între bărbați și femei? Ar putea fi pentru că bărbații și femeile sunt proiectați unul pentru altul și sunt astfel complementari? Gândiți-vă la asta. Unul dintre cele mai puțin menționate aspecte ale acestei dezbateri este cum femeile și bărbații se completează unii pe ceilalți. Fiecare sex îl echilibrează și îl temperează pe celălalt aducând unuia ceea ce lipsește altuia.

Pe de altă parte, în relațiile cu parteneri de același sex, împerecherea între persoane identice le propulsează spre extreme, nu spre echilibru. Lesbienele tind să se împingă una pe alta către extreme emoționale după cum este arătat de solicitările intense pe care și le impun adesea, dar bărbații homosexuali experimentează cele mai dăunătoare efecte ale dezechilibrului. În loc ca dorința sexuală a bărbatului să fie echilibrată de nevoile emoționale ale femeii, bărbații homosexuali reafirmă și amplifică dorința sexuală a unuia față de celălalt. De aceea, comportamentul lor devine deseori compulsiv, între 21-43 procente de bărbați homosexuali având câteva sute de parteneri! (32)

La sfârșitul anilor ʼ70, A.P. Bell și M.S. Weinberg, în studiul lor clasic despre homosexualitatea masculină și feminină, au descoperit că 43 de procente dintre homosexualii bărbați au avut relații sexuale cu 500 sau mai mulți parteneri, 28 de procente având 1.000 sau mai mulți parteneri sexuali. Iar la sfârșitul anilor ʼ90, un studiu despre profilele sexuale ale 2.583 de homosexuali în vârstă, publicat în Journal of Sex Research, a descoperit că doar 2.7 procente afirmau că au avut un singur partener sexual. Cel mai întâlnit răspuns, dat de 21.6 procente de respondenți, a fost de 101 până la 500 de parteneri în decursul vieții. (33)

Tragedia face ca unii dintre acei parteneri să fie copii. În timp ce homosexualii bărbați reprezintă doar 2-3 procente din populația masculină, tot ei comit aproape o treime dintre cazurile de molestare a minorilor. Aceasta înseamnă, în jur de o treime din toate cazurile de pedofilie sunt homosexuale prin natura lor – de la bărbat la băiat. (34)

Acum, când cineva face o conexiune între homosexualitate și pedofilie, activiștii homosexuali neagă cu rapiditate orice legătură. Dar negarea aceasta are loc din motive de publicitate. În publicațiile academice și cele homosexuale, precum și la paradele „gay”, ambele în mare parte nefamiliare populației generale, mișcarea pentru drepturile homosexualilor și Asociația Nord-Americană pentru Dragostea de la Bărbat la Băiat (NAMBLA) lucrează împreună. Publicațiile homosexuale fac referiri favorabile la pedofilie și atât activiștii homosexuali cât și NAMBLA doresc scăderea vârstei consimțământului. Sunt reprezentați și la nivel înalt. În calitate de avocat ACLU și judecătoare la Curtea Supremă, Ruth Bader Ginsburg a militat la un moment dat pentru scăderea vârstei consimțământului la doisprezece ani! Iar actuala purtătoare de cuvânt a Casei Albe, Nancy Pelosi, a participat la parada „gay” din 2001, la San Francisco, alături de un important militant al „dragostei” dintre bărbați și băieți. (35) (Desigur, mijloacele media principale nu au suflat niciun cuvânt despre asta.)

În timp ce activiștii homosexuali încearcă să nege conexiunea cu pedofilia, cei mai mulți admit că homosexualii tind să aibă un comportament extrem de promiscuu. După cum am văzut, limitarea promiscuității este partea centrală a argumentării lui Andrew Sullivan pentru căsătoria între persoane de același sex. Totuși, în ciuda pretențiilor că mariajul între persoane de același sex ar putea îmbunătăți monogamia persoanelor de același sex, Sullivan nu crede cu adevărat că monogamia homosexualilor e posibilă. Mai mult, el crede că homosexualii au nevoie de mai mulți parteneri! Dacă ne luăm după Sullivan (și după oricare alt studiu), monogamia nu este destul de „flexibilă” pentru homosexuali. El numește monogamia „un model sufocant al normalității heterosexuale” și crede că homosexualii au o mai mare „înțelegere a nevoii de evadare extramaritală”.

Și asta încă nu e cel mai rău. Incredibil, dar Sullivan crede că heterosexualii ar avea ceva de învățat de la homosexuali. El scrie: „ceva din onestitatea necesară a relațiilor homosexuale, flexibilitatea și egalitatea acestora ar putea fără îndoială ajuta la întărirea și informarea multor legături heterosexuale.” (36) Cu alte cuvinte, în loc ca homosexualii să devină mai mult ca heterosexualii, Sullivan crede că heterosexualii ar trebui să fie mai mult precum homosexualii. După cum vom vedea mai târziu, exact asta vor activiștii homosexuali de fapt – nu vor căsătoria persoanelor de același sex ca să fie monogami așa cum sunt majoritatea heterosexualilor – ei vor să distrugă standardele normalității la nivelul comportamentului lor. Abia atunci se vor simți validați.

În același timp, dați-mi voie să atrag atenția că Sullivan este absurd în aserțiunea că „flexibilitatea” de a se angaja în „evadări extramaritale” ar putea „întări” o legătură maritală, mai ales una dintre soț și soție. Cu siguranță că ultimul lucru de care are nevoie o familie sau națiunea noastră este ca și mai mulți bărbați sau femei să se arunce în „evadări extramaritale”.

Punctul de vedere al lui Sullivan asupra a ceea ce el numește „evadări extramaritale” nu este surprinzător. Reprezintă o deformare puternică de narcisism care traversează mișcarea homosexuală și unele relații homosexuale. Din perspectiva sa, relațiile homosexuale au loc pentru auto-mulțumire – au loc pentru el și dorințele sale. Dar o relație de iubire adevărată nu se referă la dorințele narcisiste ale indivizilor. Dragostea, prin definiție, caută binele suprem al persoanei iubite prin „lepădarea de alții”. Îl leagă pe cel care iubește de cel iubit, nu de vreun club plin de parteneri anonimi. Acum, Sullivan este unul dintre cei mai conservatori militanți pentru căsătoria persoanelor de același sex pe care îl puteți găsi. Dacă el este pentru „evadări extramaritale”, imaginați-vă pentru ce sunt acei militanți mult mai radicali – distrugerea completă a monogamiei și a căsătoriei naturale. De fapt, nici „conservatorul” Sullivan nu este departe de asta. Admițând că homosexualii „au nevoie” de mai mulți parteneri, Sullivan admite că dorește să schimbe complet căsătoria în ceva de nerecunoscut. Din moment ce noua lui definiție a căsătoriei nu poate fi despre dragoste, monogamie sau copii, despre ce va fi atunci?

Evident, nu va fi nimic asemănător cu căsătoria naturală. Cuplarea persoanelor identice, mai ales la bărbați, nu face decât să hrănească pofta insațiabilă care duce la promiscuitate explozivă. Dar echilibrul natural care are loc într-o căsătorie conduce la dragoste, monogamie și copii. Orice persoană căsătorită știe că o uniune puternică necesită sacrificarea frecventă a propriului confort și a dorințelor pentru binele partenerului și al copiilor. Din sacrificiul iubitor apar creșterea, maturitatea și mulțumirea.

Acesta este polul opus al relațiilor homosexuale în care trădezi încrederea familiei, sănătatea și binele lor ca să te dedai atracției reprezentate de o „evadare extramaritală”. Din moment ce acesta este genul de relație pe placul homosexualilor pe care Sullivan vrea să o preamărească drept „căsătorie”, ar trebui să o numească în alt fel. Relația homosexuală la care se gândesc aceștia este mai aproape de prostituție decât de căsătorie. Și chiar dacă problemele de sănătate ale acestora ar putea fi reduse întrucâtva prin căsătoria lor, aceste posibilități improbabile nu justifică legalizarea căsătoriei între persoane de același sex. Abilitățile unice de a procrea și de a crește copii ar trebui să mențină căsătoria naturală ca pe singura relație sexuală încurajată social și legal în societatea noastră.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

24 Gay and Lesbian Medical Association, “Ten Things Lesbians Should Discuss With Their Health Care Provider,” http://www.glma.org/index.cfm?fuseaction=Page.viewPage&pageID=691.
25 Katherine Fethers, et al., “Sexually transmitted infections and risk behaviors in women who have sex with women,” Sexually Transmitted Infections 76:345-349 (2000).
26 For a summary of lesbian health problems, see John R. Diggs, Jr. M.D, “The Health Risks of Gay Sex,” Corporate Resource Council, 2002, pgs. 5-6. http://www.corporateresourcecouncil.org/white_papers/Health_Risks.pdf.
27 Ibid, Sullivan.
28 David Dunlap, “In Age of AIDS, Love and Hope Can Lead to Risk,” New York Times, July 27, 1996.
29 Mike Stobbe, “CDC understated number of new HIV infections in US,” Reuters, August 2, 2008. http://news.yahoo.com/s/ap/20080802/ap_on_he_me/med_hiv_infections.
30 Jeffrey Satinover, M.D., Homosexuality and the Politics of Truth (Grand Rapids, MI: Baker Books, 1996), 54. The data from which Dr. Satinover draws these figures is the Sex in America survey published by researchers from the University of Chicago in 1994.
31 Quoted in Warren Throckmorton, Ph.D., “Chris Matthews’ Hard Sell: Pay attention to the common Assumptions about Gay Marriage,” online at http://www.pfm.org/AM/Template.cfm?Section=Home&TEMPLATE=/CM/ContentDisplay.cfm&CONTENTID=13210.
32 See Van de Ven, Paul,; Pamela Rodden, June Crawford, and Susan Kippax (1997). “A Comparative Demographic and Sexual Profile of Older Homosexually Active Men.” J. of Sex Research Vol. 34, No. 4, 1997. For a bibliography and summary of studies, see Timothy J. Dailey, Ph. D., “The Negative Health Effects of Homosexuality,” Insight, Issue No. 232. Available online at http://www.frc.org/get.cfm?i=IS01B1.
33 Ibid.
34 One study found the figure to be 36 percent. See Kurt Freund, et al., “Pedophilia and Heterosexuality vs. Homosexuality,” Journal of Sex and Marital Therapy 10 (1984): 197. Another study found the figure to be 25 percent. See Ray Blanchard, et al., “Fraternal Birth Order and Sexual Orientation in Pedophiles,” Archives of Sexual Behavior 29 (2000): 464. Whatever the precise number is, it is widely agreed that sexual abuse of boys is underreported. For additional studies and data on this issue, see Timothy J. Dailey, Ph. D., “Homosexuality and Child Sexual Abuse”, Insight, Issue No. 247. Available online at http://www.frc.org/get.cfm?i=IS02E3#edn22.
35 See Brent Bozell, “Democrats on Sex and Children,” TownHall.com, October 11, 2006, available online at http://www.townhall.com/columnists/BrentBozellIII/2006/10/11/
democrats_on_sex_and_children. For more on the connection between homosexuality and pedophilia see: The Problem of Pedophilia, National Association for Research & Therapy of Homosexuality, September 21, 2004, available online at http://www.narth.com/docs/pedophNEW.html.
36 Andrew Sullivan, Virtually Normal, (USA: Vintage Books, 1996), pgs. 202-203. – See more at: http://www.allaboutlove.org/homosexual-health.htm#sthash.u9imskRk.dpuf

 foto: www.freedigitalphotos.net

********************************************************************************************************

Dacă doriți să traduceți ca voluntar articole pro-viață din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă, vă rugăm să ne  scrieți pe adresa provalorimedia@gmail.com

De asemenea, căutăm corespondent voluntar pentru Republica Moldova.

În măsura posibilităților dumneavoastră, vă rugăm să sprijiniți financiar acest sait.



Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la

stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Invităm cititorii să își exprime opiniile pe subiectele de actualitate scriindu-ne la adresa stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole relaționate

Back to top button