Andrei Manea despre Dacian Cioloș și referendumul pentru căsătorie: „Povestea lui Făt-Frumos cel Educat”
de Andrei Manea, Facebook
O minima lecturare a initiativei civice referitoare la referendum l-ar fi luminat pe dnul Ciolos: este vorba despre definitia CASATORIEI si preintampinarea efectelor adverse ale redefinirii ei. Vorbim de adoptia de copii de catre cuplurile cu orientare homosexuala, reeducarea copiilor in scoala (li se va prezenta casatoria unisex ca normala si dezirabila) si limitarea libertatii de credinta si constiinta.
Sincer, NU cred ca NU a citit detaliile initiativei (ar fi de-a dreptul stupid). Pur si simplu a ales calea DEZINFORMARII si evitarii frontale a subiectului, “virand la stanga” catre tema familiei, mult mai aducatoare de voturi.
E mai profitabil pe termen scurt sa pozezi in Fat Frumos cel Educat.
Redăm declarația recentă despre referendumul pentru căsătorie făcută de Dacian Cioloș, liderul partidului Mişcarea Reuşim Împreună, pentru Adevărul:
Orice proiect de societate am avea, dacă nu pornim de la educaţie, e sortit eşecului. Educaţia în familie mi se pare esenţială cel puţin de perspectiva recunoaşterii rolului familiei în educaţiei şi a da mijloacele necesare familiei, ca să joace rolul educativ. Şi m-aş referi în primul rând la accesul la educaţie. Partea cantitativă materială este accesul la educaţie. Familia trebuie să aibă posibilitatea să educe. Pentru ca familia să poată educa, trebuie să îi dai resursele pentru a exista ca atare. Ce vedem astăzi? Multe familii dezbinate datorită nevoii de a-şi asigura nevoia de existenţă. Ce fel de educaţie mai poţi aştepta de la familie pentru copii când familia nu există? În ce fel putem asigura resursele, nu doar pentru şcoală, ci pentru familii, ca ele să-şi poată educa copiii. Şi apropo de discuţiile acestea privind definiţia familiei în Constituţie, sincer mie mi se pare că am cam pierdut contactul cu realitatea când avem genul acesta de discuţii, pentru că nu cred că o schimbare a definiţiei în Constituţie, va rezolva problemele acestea care împiedică o familie să joace rolul primordial, nu doar acela de a face copii, ci acela de a educa copii şi de a le orienta primii paşi în educaţie şi în societate