adopţie

Toyota a ales să nu prezinte o mașină în reclama sa, ci un mesaj pro-adopție și pro-viață

de Redacția Stiripentruviata.ro

La Super Bowl, campionatul de fotbal american din SUA, compania Toyota a decis să participe cu o reclamă care nu prezintă o mașină, ci o atitudine.

Videoclipul, realizat de firma de publicitate Saatchi & Saatchi, se intitulează „[Înot] Contra curentului” și prezintă o convorbire între o viitoare mamă adoptivă și funcționara care îi propune să adopte o fetiță născută în Siberia:

„Nu va avea o viață ușoară”, spune funcționara de la oficiul de adopții la telefon.

Însărcinată? Suntem alături de tine. Sună acum la 0800.070.013

La celălalt capăt al firului, mama îi strânge mâna soțului ei și răspunde cu vocea tremurând de emoție:

„Poate că nu va fi ușoară. Dar cu siguranță va fi uimitoare. Abia aștept să o văd.”

Sloganul cu care se încheie reclama este:

„Credem că există speranță și putere în fiecare dintre noi.”

Reclama este bazată pe povestea adevărată a înotătoarei paralimpice Jessica Long, care face parte din Echipa Toyota.

Jessica Long. Foto: Getty

Aceasta a fost adoptată din Rusia de un cuplu de americani și a avut picioarele amputate în copilărie, din cauza unei afecțiuni congenitale rare, hemimelie fibulară: s-a născut fără oase în partea de jos a gambelor.

Deși compania a comunicat că vrea să transmită un mesaj de speranță, se pare că a reușit să transmită și un profund mesaj pro-viață: fiecare persoană umană este de neînlocuit, are locul ei rezervat în lume și darul special cu care poate contribui.


Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la

stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


One Comment

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole relaționate

Back to top button