familieMarxism cultural

Reclama Coca-Cola anti-referendum minte fără jenă: Nici firmei nu i-ar conveni să fie adevărată

Coca Cola a postat de curând o memă din care reiese că perechile de același sex ar împărtăși aceleași sentimente. Au alăturat trei perechi de sticle de Coca Cola, cu etichete combinate diferit: Coca Cola, Coca Coca și Cola Cola.

Mesajul care însoțea fotografia era:

#samefeeling
Noi nu vedem nicio diferență.

Sigur că nu era nicio diferență. Dar întrebarea care se pune este:

Ar putea apărea pe piață fără consecințe o băutură cu alt nume, dar care să aibă același gust și aceeași rețetă?

Probabil că responsabilii comerciali ar sări ca arși și răspunsul ar fi NU!

Un utilizator de Facebook a comentat cu o memă simpatică:

Sau:


Folosiți sucul de fructe natural.
#TasteTheDifference


 




Ai un comentariu despre acest articol? Adaugă-l mai jos în caseta „Lasă un răspuns”.


Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.

Taguri

Invităm cititorii să își exprime opiniile pe subiectele de actualitate scriindu-ne la adresa stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole relaționate

Back to top button