familieMarxism cultural

Platformei ÎMPREUNĂ i s-a refuzat accesul la o dezbatere despre politici educaționale

Mihai Gheorghiu, președintele Platformei civice de drepturi și libertăți ÎMPREUNĂ, a postat pe Facebook un anunț în care spunea că Platformei ÎMPREUNĂ i s-a refuzat accesul la o dezbatere despre politici educaționale.

Este vorba despre dezbaterea organizată azi de Comisia de Învățământ a Camerei Deputaților, comisie condusă de Camelia Gavrilă (foto sus), fost Inspector Școlar Județean la Iași și actual deputat PSD.

Un angajat de la Camera Deputaților l-a anunțat pe Mihai Gheorghiu că evenimentul este destinat exclusiv autorităților publice, cu toate că unul dintre organizatori este un ONG ieșean.

Platforma ÎMPREUNĂ deține informații că ar fi fost totuși invitați și actori din zona ONG, respectiv o federație a organizațiilor de părinți. În acest caz, prezența Platformei ÎMPREUNĂ ar fi fost pe deplin îndreptățită, din moment ce deține acordul scris de la mii de părinți să îi reprezinte în relația cu autoritățile.

În plus, draftul de agendă al întâlnirii specifica și includerea în dezbatere a unor reprezentanți ai părinților.

Dar probabil că Platforma ÎMPREUNĂ nu are profilul ideologic potrivit pentru această dezbatere, din moment ce se știe prea bine că și-a ales misiunea de a stăvili introducerea educației gender și pro-homosexualitate în școlile românești

Dezbaterea a fost organizată de Comisia de Învățământ împreună cu UNICEF și Asociația HoltIS, ultimele două fiind principalii autori ai unei Strategii Naționale de Educație Parentală, propunere introdusă fraudulos pe site-ul Ministerului Educației Naționale în vara anului 2018. Propunerea a scandalizat România, deoarece considera că părinții români sunt prea conservatori pentru a-și putea crește copiii în noua lumină a progresului social (reprezentat de familiile LGBT și fluiditatea de gen).

Citește mai jos și alte articole despre Strategia de Educație Parentală creată și promovată de UNICEF și HoltIS.

Textul strategiei propus astă vară îl găsești aici.

Strategia de re-educare a părinților cu vederi conservatoare, promovată azi la Palatul Parlamentului

Ministerul NU își asumă strategia de educație parentală. A fost creată de UNICEF și trei organizații românești

Academia Română despre Strategia de educație parentală: În anul Centenar, renunțarea la tradiții ar însemna un act de trădare națională

Acad. Ioan-Aurel Pop: „A contrapune alte tipuri de familii familiei tradiționale este o eroare fatală”

Fost expert UNICEF: Se mai lucra în taină la o strategie națională, cea privind „egalitatea de gen”

Strategia națională de educație parentală propunea crearea unui Barnevernet local

VIDEO. În 2016, directoarea FONPC, care a creat Strategia de educație parentală, se pronunța în favoarea Barnevernet în cazul Bodnariu

Trei mari federații din învățământ NU susțin strategia ideologizată de educație parentală

Strategie a Ministerul Educației Naționale prin care părinții și copii ar fi educați să accepte homosexualitatea

Strategia națională de educație parentală a plagiat un studiu UNICEF vechi de șapte ani

Strategia de educație parentală a PSD le dă de lucru ONG-urilor pro-LGBT, pro-avort și… anti-PSD

Despre Strategia națională de educație parentală: Guvernul nu are dreptul să descalifice opțiunile de viață, fie ele conservatoare sau progresiste, ale părinților



Trimite comentarii prin formularul din subsolul paginii. Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.

Taguri

Articole relaționate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *