familie

Matt Walsh: „Cea mai barbară și tulburătoare reclamă pro-avort văzută vreodată”

Traducere de Ecaterina Ernst după Matt Walsh, Daily Ware

Un grup de extremă-stângă numit Project Agenda tocmai a lansat o campanie cu adevărat îngrozitoare în sprijinul Planned Parenthood. Desigur, orice campanie de sprijin pentru Planned Parenthood este oribilă prin definiție, însă aceasta depășește orice așteptări.

Intitulat „Aleasa”, clipul video de 40 de secunde începe cu imaginea unei fetițe frumoase, zâmbitoare. O muzică plăcută se aude pe fundal, în timp ce mesajul „merită să fie iubită” apare pe ecran. În acest moment, toți cei care văd clipul sunt de acord cu mesajul. Apoi, ni se spune că „ea merită să fie dorită”. Cei ce urmăresc clipul sunt de acord din nou. Apoi apare mesajul bombă: „ea merită să fie o alegere”. Suntem încurajați să susținem Planned Parenthood pe măsură ce mesajul dispare.

Vom lăsa deoparte cel mai deranjant aspect al acestui clip: că aparent cineva a acceptat să-și lase copilul să fie folosit pentru acest video. Ce transformă acest mesaj într-unul barbar este, în primul rând, faptul că uciderea violentă a unui bebeluș este prezentată ca un fapt pe care însuși bebelușul îl merită. Dar cum se poate că un bebeluș să merite să fie executat? Că să meriți ceva trebuie să fii demn de acel lucru, indiferent dacă meritul este o pedeapsă sau o recompensă. Altfel spus, merită bebelușul să fie pedepsit? Ce rău a comis pentru a merita o pedeapsa atât de gravă? Sau se referă la „merită” în sensul de „recompensă”? Atunci, ce fel de recompensă este aceasta? Ar aprecia oare realizatorii acestui clip să fie recompensați în acest mod? Dacă nu, cum își permit ei, cum își permite oricine altcineva, să vorbească astfel în numele copilului?

Pot doar să presupun că o parte din mesaj lipsește. Poate era prevăzut ca mesajul să spună: „Ea merită să fie iubită, merită să fie dorită, însă dacă lucrurile nu stau așa, atunci merită să moară”. Însă acest lucru presupune că toți cei care nu sunt iubiți sau doriți de către părintii lor biologici ar prefera să-și piardă complet viața, ceea ce e în contradicție cu mărturiile a milioane de oameni care nu au fost iubiți sau doriți de părinții biologici și care totuși au reușit să-și facă o viață împlinită și fericită. Fiecare individ merită să poată alege între a se lupta cu dificultățile sau a renunta. Marea majoritate, dacă au posibilitatea să aleagă, vor alege prima opțiune.

Însă al doilea aspect care face această reclamă atât de tulburătoare este sinceritatea ei. Ne arată nu un „ghem de celule”, ci un bebeluș. Îl numesc pe bebeluș „ea” , nu „ceva” sau „un lucru oarecare”. Pare că iese din context și subliniază frumusețea și drăgălășenia acestui copil. Prezintă viața umană – minunea vieții, și ne transmite „Da, este bine să ucidem această persoană”.

Acesta este mesajul oricărei reclame pro-avort, și ceea ce crede orice persoană pro-avort, chiar dacă nu va spune atât de direct. Ar trebui să fim recunoscători Project Agenda pentru că sunt atât de sinceri și deschiși față de ceea ce cred și susțin. Iar apoi ar trebui să îi condamnăm pentru că susțin și cred ceva atât de irațional și atroce. Și ar trebui să ne cutremurăm de groază la gândul că atâtea milioane de americani îi susțin.

 



Trimite comentarii prin formularul din subsolul paginii. Ai o opinie despre un subiect de actualitate? Scrie-ne la stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.

Taguri

Articole relaționate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *