Ignoră ”ultimatumul” tatălui și alege viața! Clipuri Heroic Media pentru-viață / 1

La începutul lunii mai, o organizație media pentru-viață a lansat o campanie în mass-media americană destinată femeilor tinere de culoare aflate în criză de sarcină și care iau în calcul avortarea copilului.


Heroic Media a început să difuzeze un clip publicitar comercial intitulat „Ultimatum”. Acesta a apărut de mai mult de 60 de ori în lunile mai și iunie la postul TV Black Entertainment Television (BET). El oferă telespectatorilor și un număr de telefon gratuit prin care pot suna la centre de criză de sarcină și la alte organizații care le pot oferi sprijin în salvarea vieții copiilor nenăscuți.


Spotul TV prezintă o femeie de culoare așezată pe scări care spune ”Am înțeles că sarcina asta nu era în plan. Dar o să fie totul bine, ai să vezi. Crede-mă!”


Clipul arată contradicția dintre dragostea necondiționată a unui copil și afecțiunea schimbătoare a iubitului care îi dă mamei copilului un ultimatum: ”Eu sau copilul.”


”Un copil este o viață pe care tu ai adus-o pe lume. Copilul te va iubi, la rândul lui, și va avea nevoie de tine”, continuă femeia în timp ce un copil ca un heruvim, cu ochii larg deschiși, coboară în jos pe scări pentru a se ghemui alături de ea.


La finalul clipului, femeile care au nevoie de ajutor sunt încurajate să sune la telefonul 1-866-866-2484 sau să trimită mesajul HELP4U la numărul 95495.

”Am emis acest clip în trecut și am avut răspunsuri foarte numeroase” a declarat Marissa Gabrysch, responsabilă cu strategiile de marketing și comunicare la Heroic Media pentru LifeSiteNews.com. ”În mod constant rafinăm și schimbăm detalii ale clipurilor pentru a fi siguri că ele sunt pline de compasiune, clare și eficiente în a invita o femeie să caute și să găsească ajutorul de care are nevoie.”

Aceasta este cea de-a patra campanie națională a Heroic Media de anunțuri în ultimii doi ani. Prin eforturile sale naționale de informare – inclusiv campanii de televiziune naționale și locale, de radio și pay-per-click de publicitate – a reușit sa pună în legătură 146.000 de femei cu centre de consiliere în criză de sarcină și organizații de sprijin pentru mame însărcinate, care oferă sprijin pentru îngrijirea prenatală, în anul 2011, contribuind astfel la salvarea vieții copiilor nenăscuți.


Prin acest clip organizațiile pentru viață vizează 5,5 milioane de femei, din grupa de vârstă 18-34 ani.

Heroic Media încearcă să ajungă cu mesajul de afirmare a vieții în toate enclavele din America. Grupul a difuzat un clip în limba spaniolă destinat femeilor hispanice, ”Podemos Ayudar” (”Putem ajuta”), pe Galavision, Univision și canale TV naționale de limbă spaniolă.


MTV a respins o versiune a clipului anul trecut. Cu toate acestea, rețeaua nu a avut obiecții cu privire la conținut, iar Marissa Gabrysch este plină de speranță că se va putea colabora în viitor. ”Ne străduim să ne întoarcem la MTV, pentru că este un alt loc unde este prezent o mare parte din publicul la care vrem să ajungem”, a declarat ea pentru LifeSiteNews.

”Ne dorim să ajungem la toate femeile care se confruntă cu sarcini neașteptate”, a spus ea.

Clipul ”Teen Angst” / ”Eu nu pot avea un cuvânt de spus? Pentru copilul meu?” prezintă o adolescentă blondă se confruntă cu același ultimatum, care se simte presată să avorteze. Acest clip a fost difuzat pe MTV, Bravo, TLC, ABC și CW.


Anunțurile de televiziune sunt doar o parte a activității firmei.


Viețile a mii de femei au fost schimbate datorită clicurilor pe publicitate pe internet. ”Cercetările arată că internetul este pe locul întâi unde majoritatea femeilor caută informații despre opțiunile lor atunci când ele se confruntă cu o sarcină neașteptată”, a spus Marissa Gabrysch. ”Vrem sa fim acolo, pe internet, să ajungem la femei acolo unde sunt ele și atunci când au nevoie de noi.”


Pentru a sprijini efortul organizației, puteți vizita saitul lor, HeroicMedia.org, sau o puteți contacta pe Marissa Gabrysch la 512-354-2888.

Sursă: LifeSiteNews

Proiectul de lege privind înfiinţarea cabinetelor de consiliere pentru criza de sarcină NU interzice avortul, ci sprijină femeia, copilul și familia!

Citițaici textul proiectului.

Susţineţi acest proiect scriindu-le celor care pot lua o poziţie publică în această privinţă.
Cei care doresc să traducă din limba engleză mărturii ale femeilor care au trecut prin criza de sarcină sunt rugaţi să scrie un mail la adresa blog.stefania1@gmail.com. Dacă aţi trecut printr-o situaţie similară cu cele prezentate până acum şi puteţi da mărturie despre acest fapt scrieţi-ne pe aceeaşi adresă.

Subscribe

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

, , , , , , , , , , ,


Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.