familiehomosexualitate

Homosexualismul ca ideologie: revoluționarea noțiunii de familie și abolirea conceptului de căsătorie

Foto: (c) 2014 Platon/The People's Portfolio for Human Rights Watch

La conferința „Tulburarea Identității de Gen și Viitorul Omenirii”, la care s-a lansat cartea „Fața nevăzută a homosexualității”, s-a pus întrebarea „De ce homosexualitatea este o ideologie?”.

Trecând peste inadecvarea terminologică a întrebării, menționăm că răspunsul mai lung poate fi citit în articolul Freudo-marxismul: noua utopie, semnat de Andrei Dîrlău, co-autor al volumului sus-citat, absolvent al Facultății de Limbi Străine și al Facultății de Teologie, ambele de la Universitatea din București, al celei de Relații Economice Internaționale de la Academia de Studii Economice din București și doctorand al Facultății de Teologie Ortodoxă de la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Un răspuns scurt vă oferim mai jos, cu ajutorul dlui Andrei Dîrlău, în acest articol. Practic, articolul nu face decât să citeze scopurile declarate ale activiștilor gay și lesbiene. Acesta este unul revoluționar: răsturnarea conceptelor după care se conduce societatea actuală, deoarece se consideră că acestea au rămas în urma „progresului” ideilor și chiar a realității!

Iată cum se vede Revoluția (Sexuală, dar și Familială) din punctul de vedere al revoluționarilor LGBT, cu propriile lor cuvinte:

Anii 1980

Manifestul de mai jos, citat și într-una din anexele cărții „Fața nevăzută a homosexualității”, e foarte greu de găsit în facsimil sau de accesat în arhiva Congresului SUA, dar este intens citat de surse pro-familie din SUA.

Unii sar în apărarea autorului, pretinzând că textul este doar un pamflet, o satiră frustrată și neputincioasă din perspectiva unei minorități oprimate.

Dar nu te poți abține să nu observi că cea mai mare parte din ideile de mai jos au devenit deja realitate. Cu greu poți crede că așa ceva nu se poate încadra ca și tip de discurs la infama categorie de discurs instigator la ură.

Revoluționarul gay

de Michel Swift

PREZENTUL MANIFEST este extravaganță, nebunie, fantezie tragică și crudă, o erupție a mâniei interioare a asupriților care se visează cu disperare în locul asupritorilor.

Vă vom sodomiza fiii, embleme ale masculinității voastre slabe, ale viselor voastre efemere și ale minciunilor vulgare. Îi vom seduce chiar în școlile și internatele voastre, în sălile de gimnastică și în vestiare, pe terenurile de sport și la seminarii, la cercurile voastre de tineret și în toaletele teatrelor voastre, în cazarmele voastre și în popasurile camioanelor, la cluburile bărbaților și pe culoarele Parlamentului – oriunde bărbații se adună alături de alți bărbați. Fiii voștri vor deveni slujitorii noștri și vor face ce le vom spune noi. Vor fi replămădiți după imaginea noastră. Vor ajunge să ne dorească la nebunie și să ne adore.

Femeilor, vă cereți mereu libertatea. Vă plângeți că bărbații nu vă mai satisfac; că vă fac nefericite. De aceea, noi, ca niște fini cunoscători ai fizionomiei și fiziologiei masculine, vă vom răpi bărbații. Îi vom amuza; îi vom invăța; îi vom imbrățișa când plang. Femeilor, ziceți că vă doriți să trăiți una impreună cu cealaltă în loc să trăiți cu bărbați. Nu aveți decat să o faceți. Noi le vom oferi bărbaților voștri plăceri pe care nu le‑au cunoscut nicicând, fiindcă și noi suntem mai inainte de orice bărbați și numai un bărbat știe cu adevărat cum să‑i producă plăcere altui bărbat; numai un bărbat poate înțelege cu afecțiune și în profunzime mintea și corpul altui bărbat.

Toate legile care interzic activitatea homosexuală vor fi revocate. În locul lor, se vor vota legi care vor favoriza iubirea dintre bărbați. Toți homosexualii trebuie să facă front comun ca frații; să ne arătăm uniți pe toate planurile: artistic, filozofic, social, politic și financiar. Vom fi victorioși numai dacă ne prezentăm cu același chip în fața cumplitului vrăjmaș heterosexual.

Dacă îndrăzniți să ne strigați «poponari», «pidosnici», «crețari», vă vom înjunghia direct în inimile voastre lașe și vă vom profana cadavrele plăpânde.

Vom închina poeme de dragoste iubirii dintre bărbați; vom regiza piese în care bărbații se mangaie reciproc la scenă deschisă; vom face filme despre iubirea intre bărbați eroici, care va inlocui idilele heterosexuale ieftine, superficiale, sentimentale, inspide și imature care predomină azi pe marile ecrane. Vom sculpta statui reprezentând tineri superbi, bravi atleți, pe care le vom instala în parcurile, scuarurile și piețele voastre. Muzeele lumii se vor umple de picturi reprezentand grațioși flăcăi despuiați.

Scriitorii și artiștii noștri vor face dragoste ca intre bărbați, cu stil, exact după moda zilei, ceea ce nici nu va fi greu, căci ne pricepem de minune să lansăm tendințe. Vom aboli relațiile heterosexuale cu armele glumei acide și ridiculizării, pe care le mânuim expert.

Îi vom demasca pe homosexualii de la putere care se dau heterosexuali. Veți fi șocați și inspăimantați să aflați că președinții voștri și fiii lor, industriașii și senatorii voștri, primarii, generalii, atleții, vedetele de cinema și de televiziune, liderii de opinie și chiar preoții voștri nu sunt nici pe departe figurile heterosexuale inofensive, familiare și burgheze pe care le credeați. Suntem pretutindeni; ne‑am infiltrat printre voi. Fiți atenți când vorbiți despre homosexuali, fiindcă suntem mereu printre voi; s‑ar putea chiar să dormim în același pat cu voi. Nu va fi nici un compromis. Nu suntem niște fătălăi mic‑burghezi. Suntem extrem de inteligenți, reprezentăm aristocrația naturală a rasei umane, iar aristocrații cu minți oțelite nu se mulțumesc cu mai puțin decât totul.

Cei care ni se opun vor fi alungați. Ca și Mishima, vom ridica vaste armate proprii în calea voastră, pentru a vă infrange. Vom cuceri lumea, fiindcă războinicii inspirați și adunați laolaltă de iubirea și onoarea homosexuală sunt la fel de invincibili ca și anticii soldați greci. Celula familială – teren care odrăslește minciuna, trădarea, mediocritatea, ipocrizia și violența – va fi abolită. Celula familială, care nu face decat să inmoaie imaginația și să incovoaie voința liberă, trebuie eliminată.

În laboratoarele genetice vor fi concepuți și crescuți băieți perfecți. Ei vor fi crescuți în spiritul unui atașament de grup în comunități speciale, sub controlul și instructajul savanților homosexuali.

Toate bisericile care ne condamnă vor fi inchise. Singurii noștri zei sunt tinerii chipeși. […] Îndepărtându‑ne de convențiile heterosexuale ale clasei de mijloc, suntem liberi să ne trăim viața după comandamentele purei imaginații. Pentru noi, ce e prea mult nu e destul.

Sofisticata societate pe care o vom crea va fi guvernată de o elită formată din poeți homosexuali. Una din principalele cerințe pentru a accede într‑o poziție de putere în noua societate a homoerotismului va fi complacerea în «pasiunile grecești».

Orice bărbat contaminat de dorință heterosexuală va avea în mod automat blocată calea către pozițiile de influență. Toți masculii care vor insista în mod stupid să rămână heterosexuali vor fi chemați la judecata unor tribunale homosexuale și vor deveni invizibili.

Vom rescrie istoria, pe care ați umplut‑o și înjosit‑o cu minciunile și deformările voastre heterosexuale. Vom portretiza homosexualitatea marilor lideri și gânditori care au schimbat lumea. Vom demonstra că homosexualitatea se împletește natural și indisolubil cu inteligența și imaginația și că homosexualitatea este cerința adevăratei nobleți și frumuseți bărbătești. Vom fi victorioși, fiindcă ne dă putere amărăciunea feroce a celor asupriți și obligați să joace roluri insipide în spectacolele tâmpe heterosexuale pe care le‑ați pus în scenă de‑a lungul istoriei. Și noi putem să tragem cu arma și să urcăm pe baricadele revoluției totale.

Tremurați, porci heterosexuali, când vom apărea în fața voastră fără măști!

Publicat în Gay Community News, 15 februarie 1987,
retipărit în Congressional Records, 15‑27 februarie 1987;
accesibil online pe pagina Universității Iezuite Fordham din New York

Anii 1990

Paula Ettelbrick, fost director al departamentului juridic al Fondului Lambda pentru Apărare Legală și Educație, organizație de promovare a drepturilor minorității LGBT, a declarat:

A fi queer reprezintă mai mult decât să‑ți aranjezi o casă, dormitul împreună cu o persoană de același sex și căutarea aprobării statului pentru a face asta. A fi queer înseamnă împingerea la extrem a termenilor de sex, sexualitate și familie și, prin acest proces, însăși transformarea țesutului social.

În William B. Rubenstein, „Since When Is Marriage a Path to Liberation?”,
în Lesbians, Gay Men, and the Law, New York, The New Press, 1993, pp. 398, 400
Online în Rutgers Law Review, vol 61, nr 3

Citește și EXCLUSIV ONLINE: Criza familiei și apariția homosexualității / Din cartea „Fața nevăzută a homosexualității” de Virgiliu Gheorghe și Andrei Dîrlău

Citește și EXCLUSIV ONLINE: Note privind o dezvoltare sănătoasă a identității de gen / Din cartea „Fața nevăzută a homosexualității” de Virgiliu Gheorghe și Andrei Dîrlău

Michelangelo Signorile, activist gay, recunoaște adevărata semnificație a dezideratului de recunoaștere socială și politică prin intermediul „căsătoriei” între persoane de același sex:

Să luptăm pentru căsătorie între persoanele de același sex și beneficiile ei, ca apoi, odată acordate, să redefinim complet instituția căsătoriei, pentru a cere dreptul la căsătorie nu ca mijloc de aderare la codurile morale ale societății, ci pentru a demitiza și a schimba radical o instituție arhaică. Cea mai subversivă acțiune pe care femeile lesbiene și bărbații gay o pot întreprinde este să transforme cu totul noțiunea de «familie».

M. Signorile, „Bridal Wave”, revista OUT, decembrie-ianuarie 1994, p. 161;
citat în Life Outside: The Signorile Report on Gay Men, Sex, Love,
Family and the Passages of Life, New York: Harper Collins Publishers, 1997

Anul 2012

Activista Maria (Masha) Alexandrovna Gessen, cunoscută susținătoare a drepturilor minorităților sexuale (foto sus, alături de membrii „familiei” sale: Constantin Iabloțchi; Maria Kozlovskaya; Elvina Iuvakaeva; Anastasia Smirnova), afirma la un festival de la Sidney, Australia, că transformarea căsătoriei înseamnă de fapt distrugerea acesteia, pentru a putea redefini familia:

E de la sine înțeles că (persoanele LGBT) trebuie să aibă dreptul la căsătorie. Dar tot de la sine înțeles este că instituția căsătoriei nu ar trebui să existe. Lupta pentru legalizarea căsătoriei între persoane homosexuale presupune în general să mințim în legătură cu ce vom face cu căsătoria, odată ce aceasta ne va fi permisă – fiindcă mințim când spunem că instituția căsătoriei nu se va schimba. Aceasta este o minciună. Instituția căsătoriei se va schimba, așa cum și trebuie să se schimbe. De fapt, ea nici nu ar trebui să existe. Nu-mi place să-mi conduc viața după niște ficțiuni. Nu asta aveam în minte când mi-am declarat public orientarea sexuală, cu 30 de ani în urmă. Am trei copii care au cinci părinți – sau cam așa ceva – și nu văd de ce nu ar trebui recunoscuți toți acești cinci părinți. Nu văd de ce ar trebui să alegem doar doi dintre aceștia și să îi considerăm un cuplu oficial. În acest grup de cinci părinți, avem două gupuri cu dublă cetățenie, două grupuri cu trei… (Moderatoarea cere clarificări) M-am căsătorit în Massachusetts, cu fost mea parteneră, o rusoaică, în momentul acela noi având doi copii – unul adoptat, celălalt născut de mine. Ne-am despărțit după câțiva ani, iar după alți câțiva ani mi-am cunoscut noua parteneră, care tocmai a născut un copil al cărui tată biologic este fratele meu. Tatăl biologic al fetiței mele este un bărbat care trăiește în Rusia și pe care și fiul meu adoptiv îl consideră tată. Asftel, cei cinci părinți se împart în câte două grupuri de câte trei și au două cetățenii diferite… (Remarci din public, râsete) Realmente, mi-aș dori să pot trăi într-un sistem juridic capabil să reflecte această realitate. Iar aceasta nu cred că este compatibilă cu instituția căsătoriei.




Invităm cititorii să își exprime opiniile pe subiectele de actualitate scriindu-ne la adresa stiripentruviata@gmail.com


DISCLAIMER: Stiripentruviata.ro condamnă instigarea la ură şi violenţă. Dar, după cum confirmă şi CEDO în cazul Handyside vs. UK (para 49), Stiripentruviata.ro consideră că dezbaterea onestă şi libertatea de exprimare pe subiecte de interes public – printre care se numără şi avortul sau atracţia pentru persoane de acelaşi sex – trebuie să aibă loc în mod democratic, fără a fi cenzurate de ameninţarea că vor fi interpretate ca „discurs al urii”.

Taguri

Articole relaționate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *